So young


Marcus fina syrror!

Jag letade efter bilder från vår låtsas-julafton uppe i Gävle den 21:a december, eftersom Marcus lillasyster Elin (till vänster) ville ha några, och hittade samtidigt bilderna jag tog på min lillasyster Amanda några dagar senare.

HERREGUD VAD DEN FLICKAN ÄR PHOTOGENIQUE.



Tretton år och redan supermodel-looken (framstylad av mig, förstås). ;) Jag är avundsjuk så in i...
Amanda har på sig svart, a-linjeformad klänning från Gina Tricot, guldfärgat skärp från Vero Moda, guldhalsband och svart diadem från Glitter. Blekrosa läppstift från Isadora och svart mascara från Max Factor som målats i flera lager för en lite klumpig, sextiotalsinspirerad effekt.
Naturlig skönhet kan dock inte köpas för pengar. Damn it.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh söta söta lillasyster!

Postat av: Malin Svensson

Gud vilken snygg turkos färg, var är bilden tagen någonstans?! Ser ut som på typ ett lyxspa eller något!
Din syster är verkligen sweet like sugar, men ni är VERKLIGEN inte lika! Även fast du ju också är så söt! :)

2007-03-05 @ 08:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback