Jump on it

Det här blogginlägget får ta max en minut att skriva, för sen måste jag springa hem till Marlene och spela in film! Det ska bli hur kul som helst, håll tummarna för att det går bra - jag har aldrig ens hållit i en videokamera (okej, knappt), så det här kan gå hur som helst.

Dagens outfit



T-shirt med tryck, Gina Tricot
Svarta jeans, Cheap Monday
Svart skärp med blomformat spänne, H&M
Silverfärgade ballerinaskor, Nine West
Sötaste grodhalsbandet, Gina Tricot
Champagnefärgad väska, Wet Seal
Svart sidenband som hårband, Hot Topic
Silverringar, streetmarket i London

Okej, jag ser inte kul ut idag. Fy fan.

Hoppsan, det där tog tre minuter. Gotta run!

Kommentarer
Postat av: Louise

jättefin!

Postat av: Anonym

Ohmy! Du är verkligen jättefin i allt du sätter på dig! Bara en fråga: fryser du inte om fötterna när det är vinter och du går i ballerinaskor? Det skulle iallafall jag göra, haha! ^^

2007-03-05 @ 17:35:32
Postat av: Anonym

Hej! Din blogg är bäst! Jag undrar lite kring ditt hår(det är väldigt fint). Funderar på att klippa så själv, men undrar om det är jobbigt att sköta. Jag har nämligen självlockigt hår, vilket gör att jag måste platta det om jag vill ha din frisyr. Du plattar väl? Eller har du så rakt hår? Jag undrar hur du gör helt enkelt för att få så fint hår jämt. kram Anna

2007-03-05 @ 20:11:46
Postat av: sara

snygg outfit!

2007-03-06 @ 11:19:41
URL: http://fashionita.webblogg.se
Postat av: Jess

åh. jag måste måste måste lägga till dig bland mina länkar! du inspirerar mig(:

2007-03-06 @ 21:39:14
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: emelle

Åh! Du är grymt snygg! Din blogg kommer bli en favorit!

2007-03-09 @ 23:08:21
URL: http://emelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback