Honey, I don't blame you

Kära söta ni, DET ÄR DAGS ATT RÖSTA!
(Ja, på vilken blogg ni vill, jag vet i alla fall vilken jag kommer att rösta på!) :)

Först blev jag lite smått irriterad över att Aftonbladet inte kunde stava till ordet "Beautiful", jag stod istället med som "Beutifulones"... Men jag skickade ett mail om det och fick svar efter bara några minuter, väldigt rart av dem att ta sig tid att fixa det (även om det fortfarande är felstavat i listan där man röstar). Och så skickar de ju en lycklig modebloggare till New York! Helt sjukt att jag ens kom med bland de nominerade, det hade jag verkligen aldrig trott. Och till New York ska jag, förr eller senare, även om det knappast blir med hjälp av den här tävlingen... Någon som vill följa med?

Found myself a picture that would fit in the folds
Of my wallet and it stayed pretty good
Still amazed I didn't lose it on the roof of the place
When I was drunk and I was thinking of you
Everyday the children they were singing their tunes
Out on the streets and you could hear from inside
Used to take the subway up to Houston and 3rd
I would wait for you and I'd try to hide

Kommentarer
Postat av: Minna / SPANbloggen

Hoppas du vinner resan till NEW YORK!! Jag åker till NEW YORK snart och kommer skriva om shoppingen och vad som hamnar i min shop bag.
Sist blev det en väldig massa... ;o)
Det är vääärldens bästa stad - inget snack. enligt mig.

Lycka till och om inte annat kan du ju vara med och tävla om en kofta från DAGMAR på min blogg denna veckan!

kram minna

Postat av: Maja

Ja tack! Jag anmälde mig först, alltså har jag första tjing! ;D Heh...

2007-03-21 @ 16:47:12
URL: http://iminbasker.blogg.se/
Postat av: Maja

Lagt märke till att vi två första skrev exakt samma tidpunkt!? Hääftigt...

2007-03-21 @ 16:47:51
URL: http://iminbasker.blogg.se/
Postat av: Lina

jag vill följa med, för även om jag också är med i tävlingen lär jag ju inte ha en chans mot hanna fridén..eller vad säger du ? :=)

2007-03-21 @ 18:31:49
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback