The closer I get, the more I'm obsessed by you

Ledsen, ledsen, ledsen.

Läs varför
här.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men stackars gumman! :( Hoppas att de går att laga, de är så himla fina! Puss K

2007-06-08 @ 14:37:36
Postat av: Peter Fernold

Jag fattar inte.

Postat av: Maria

Stackars! Vet precis hur det känns! Går det inte att superlimma? Ledsen att störa dig i din sorg men har du nåt bra tips på 2hand (och övrigt) i Norrköping? Ska spendera ett par timmar där imorgon har jag tänkt.. // Maria

2007-06-08 @ 22:26:59
Postat av: Annika

Karin - Tack snälla!
Maria - Nej, jag har testat allt :| Men ska kolla med en optiker!
Hmmm, någon second hand känner jag inte till här förutom gamla hederliga Myrorna, men du MÅSTE ju ta en titt inne på min favoritbutik Pick-a-doll! Läs om butiken här: http://fatale.se/mode/ett-fyrfaldrigt-leve-for-pick-a-doll/
Hoppas att du hittar något roligt och att du får njuta av det fina vädret! Kramar

2007-06-08 @ 22:45:58
URL: http://www.fatale.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback