Straight through my heart

Okej - jag ska dra hemifrån om fyrtiofem minuter, och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag ska direkt från skolan till tåget, jag ska till Stockholm och träffa Hanna och gå på lite mingel, och trots mina enorma mängder kläder har jag ingen aning om vad tusan som passar. Självklart handlar det inte om kläderna utan om min självkänsla - jag har väldigt lätt att känna mig underlägsen, speciellt om jag inte känner mig bekväm i situationen, och den osäkerheten tar jag gärna ut på mitt utseende för att slippa ta de egentliga konflikterna med mig själv.

Hur jag ser ut exakt just nu kan ni i alla fall se här!

Äsch, jag bytte om. Det kändes vettigare att köra med säkra kort.
Den nya outfiten ser ut såhär:



Fler bilder hittar du här.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej Annika! Råkade hitta din blogg :)
Hoppas allt är bra med dig! Det var ju rätt länge sen...
/Tove

Postat av: lina

hallå :=) du är så himla söt och klär dig så snyggt! man liksom ser när någon verkligen har känsla för det :D men jag undrar vad det är för läppstift och vilken färg det är du har på dig? // mvh lina

2007-06-04 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback