I'm just a love letter away

Nu är jag så orolig för Fatale så att det är helt sjukt.

Helt sjukt.

Första dagen i skolan idag, på sommarkursen alltså, det känns... sådär. Efter uppropet, på bussen till Linköpings tågstation, fick jag begynnande panikångest och var tvungen att prata med mamma i telefon i 20 minuter innan det lättade. Av någon anledning känns allt väldigt tungt. Men nu är det bättre. Hade bara kurslitteraturen jag behöver till imorgon funnits någonstans hade jag blivit ännu gladare...

Voxtrot gör världen trevligare!

Kommentarer
Postat av: Hanna P

det är lite tråkigt utan fatale, det är min perfekta dagliga dos mode.

Postat av: Kaprifol

En väninna har läst just den kursen och gillade den. Det blir lättare när du väl har kommit in i det. Har själv läst sommarkurser på LiU tidigare år. Hitta kurslitteratur är inte alltid det lättaste, men det brukar ordna sig det också. Lycka till med det etiska! Rätt nagellack hjälper, om inte annat så för humöret.

2007-06-19 @ 09:09:16
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Ida Annie

Voxtrot GÖR faktiskt världen trevligare!

2007-06-21 @ 01:29:26
URL: http://stylebyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback