A waste of paint, of tape, of time

Jag kom inte in på sommarkursen jag ville gå. Det var hundra personer på listan innan mig när den sista reserven ropades upp. Så fruktansvärt onödigt att spilla tre timmars soltid och sextio kronor för att sitta i ett klassrum och bli ratad. Och dessutom läste jag ut hela ELLE på resan dit, så jag var tvungen att köpa en pocketbok på Pressbyrån för att sysselsätta mig på tåget hem, plus att jag kände ett behov av att trösta mig med godis och pizza när jag kom hem. Det blev ett dyrt nederlag.

Kommentarer
Postat av: ronja

åh trist var var det för kurs du ville gå?

2007-06-07 @ 22:00:20
Postat av: C.M - FACTOTUM

Segt, vet hur det känns...

Postat av: Hanna P

känner igen den, jag har öppnat alldeles för många "tack för att du sökte men..." senaste tiden.

2007-06-09 @ 15:42:16
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Annika

Ronja - Ledarskap... hade varit så jäkla kul!
C.M - FACTOTUM - Vad tråkigt att höra :|
Hanna P - Suck. Inte så bra för självförtroendet direkt...

2007-06-10 @ 01:30:43
URL: http://www.fatale.se
Postat av: Katja

Äsch vaffan, kom över det! Bara du inte tror att det är det borttagningen beror på - kommeru överens med dej själv och lyckas styra över dina egna känslor - ja då är du en utmärkt själv-ledare! Det minnsan lär de inte ut på kurser ;)

2007-06-10 @ 19:53:11
Postat av: Annika

Katja - Men snälla, jag HAR kommit över det. Jag skriver inte saker och fortsätter sedan att älta det i evigheter, jag kommer över det lika fort som de flesta andra. Jag trodde inte att jag skulle komma in, men det hade varit roligt.

2007-06-10 @ 19:57:24
URL: http://www.fatale.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback