Vi kommer att dö samtidigt, du och jag.

Jag har verkligen glömt hur man gör när man pluggar.
Ja, gymnasiepluggar, liksom. När det gäller att bara slå in fakta i huvudet. Sådant sysslar vi inte med på min utbildning - den må vara för flummig sett ur många aspekter, men jag gillar åsikten att det handlar om hur man tar till sig fakta och använder den, att det viktiga inte är hur flytande man kan rabbla årtal och namn.
Självklart förstår jag varför jag måste plugga in allt det här, men jag gillar det inte.

Not one single bit.

Dessutom har jag aldrig förut haft en salstenta, sådant håller vi heller inte på med på KSM.
Herregud. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag känner igen det där... Innan jag började i Italien hade jag aldrig haft en salstenta och jag visste verkligen inte hur jag skulle gå till väga! Det är hemskt när man inte vet hur man ska få in allt! Men det kommer att gå bra, det vet jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback