Then two is one

När jag och Louise var inne på Kicks idag provade jag lite olika nagellack från Depend, helt på måfå.
När jag kom hem och satt vid datorn låg boken jag läser, Fanny Ambjörnssons "I en klass för sig" brevid tangentbordet.
Omslaget... påminde mig på något sätt om någonting.
Efter att ha tagit en närmare titt insåg jag att de färgade ringarna på omslaget är orangea, blå, turkosa, rosa och lila.
Och att mina naglar är orangea, blå, turkosa, rosa och lila.

Det måste vara någon typ av konspiration.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Färgen på ringfingret var väldigt fint!!

2007-07-26 @ 22:24:02
Postat av: Anonym

jävligt bra bok äre också!!

2007-07-27 @ 00:07:32
Postat av: donnasandra

hehe den boken har jag med läst :-)

Postat av: Kaprifol

Men vad fint! Ska man matcha så ska man. :) Jag har gjort mig en T-shirt med texten "Mitt nagellack matchar Emacs" som jag bär med stolthet. Emacs är ett program där man bl.a. kan skriva kod när man programmerar. I min första programmeringskurs på universitetet sa jag på skoj till en kompis att det viktigaste att tänka på var att färginställningarna i Emacs matchade ens nagellack. Då hör jag en djup suck och ett uppgivet "Men... åhhh!" bakom ryggen. Där stod vår labbassistent och tappade hoppet om mig. ;)

2007-07-27 @ 09:40:46
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Katarina

Ja den där boken är bra, enda avhandlingen som jag läst som känns som en skönlitterär bok!

2007-07-27 @ 15:36:26
Postat av: tiny

Kaprifol: Vafan tjejen. Du skriver så underbara saker! <3
Färglatt är fint!

2007-07-27 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback