Jag vet var du går för att gömma dig

Jag försov mig.
Jävla jävla skit.
Och eftersom sommartrafiken vill straffa mig så går förstås nästa tåg om en timme.
Dock är jag faktiskt lite nöjd. Det är ju betydligt trevligare att vakna med ett ryck och upptäckta att klockan är 09:02 - som råkar vara den exakta tiden då mitt tåg lämnar Norrköpingss station - istället för att vakna 08:45, vråla
"neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej" och kasta sig iväg till stationen hals över huvud (för att förmodligen ändå missa tåget).

Nu finns det ingenting annat att göra än att käka frukost och ta det lugnt.
Det passar mig bättre.

Kommentarer
Postat av: Christel

Det finns inte mkt som är värre än att försova sig, sån panik man får...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback