It hurts to see you looking so fine

JAG HAR SÅ ONT I MAGEN!

Det har blivit dags för en regelrätt tribute. Jag har tjatat om den här tjejen förut, men det är helt enkelt dags igen.

HANNA.
Det kan inte finnas många i världen som är födda att vara framför en kamera på samma sätt som Hanna. Det är helt sjukt; man riktar en kamera åt hennes håll och hon fastnar fullständigt... flawless. Jag är imponerad beyond words.

(Ursäkta svengelskan, jag har precis ringt och grattat min amerikanske far på 50-årsdagen, och alltid efter att ha pratat engelska en stund känns svenskan så torftig.)

Hanna, Hanna. Hanna kom hem till mig och åt fruktsallad och drack vin med mig, Louise och
Sanna. Det var verkligen fint. Speciellt som min man är på Arvika och förlustar sig...



Liksom, "Hanna, titta hitåt!" Klick - stunning.



(Bilderna är redigerade bara därför att det var så mörkt att de blev lite för röda och korniga. Det är ju verkligen inte som att Hanna behöver retusch - se originalet här.)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Verkligen jätte söt!

Postat av: Michaela

Vår Hanna är helt fantastiskt vacker! Man blir stolt över att ha så bra modeller i sin agentur. Missa inte Rosetta heller, up and coming liksom.

2007-07-14 @ 19:57:32
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: A

Originalbilden såg bättre ut tycker jag. Retushen gav en så plastig feel. Inte förrän jag såg originalet förstod jag vad du menade med flawless.

2007-07-17 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback