And I feel like I could die by the river of disease

En liten dagens, som vanligt då!


(Klicka på bilden och kolla in outfiten, ni som vill.)

En såhär trevligt mail fick jag och resten av min etikklass idag:

"Hej!

Nu är tentorna rättade. De som låg nära godkäntgränsen har setts över en extra gång. Resultatet hänger nu på anslagstavlan i Key-huset.

Av de 25 som skrev tentan blev endast 6 godkända. Maxpoäng var 52, och gränsen för godkänt låg vid 36. Medelpoängen blev ca 28."


Jag kan slå vad om hela min jävla garderob att jag inte är en av de 6. Så kul var det. Jävla skitskitskit.


Kommentarer
Postat av: Loos

Usch vännen hoppas för allt i världen att du klarade dig! Har du nya skor nu igen? :) jag är helt förkrossad för jag har inte en endaste krona att spendera.. och nu har ju skopunkten rea och allt kostar ungefär ingenting... såå orättvist. när jag har fått lite lön kanske allt är slut! *tjuter* tänker på dig! puss och kram.

2007-07-12 @ 21:37:47
Postat av: Victoria

Wei jag kan svara!
AHHH! Det är så läskigt, jag vill inte också få uppleva det där att få IG på prov. Jag kommer ju att dö då ju. Men äsch, det är väl inte hela världen, Annika? Provet var ju uppenbarligen svårt, och de flesta av de jag känner som gått på Univ. har ett flertal gånger fått göra omprov. Och de är inte mindre lyckade för det. De klarade det - and so will you. And so will I. :S
Btw, har du fått pressbilder från Sisters? Det är så orättvist det där! :P Väldigt fina kläder, jag såg några plagg i tidningen idag och nämnde det på bloggen. Blev minst sagt positivt överraskad.
JAJA! Se nu till att inte skriva alltför intressanta texter, eller visa allt för fina outfits nu när jag är borta. XP

Postat av: Amelia

du ser bara helt fantastisk ut!

2007-07-12 @ 22:57:48
URL: http://konstruktioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback