Tonight, tonight, tonight, toniii-iight

(I wanna be with you tonight)

Det var helt enkelt inte tänkt att jag skulle blogga inatt.
Jag skrev ett jättelångt och trevligt inlägg om kvällens fest, raddade upp (och länkade till) alla trevliga människor jag träffade, och sedan tryckte jag tydligen på "back", för allt försvann. Kul.
Nu går jag och lägger mig, jag orkar verkligen inte göra om allt!
Men jag hade i alla fall jävligt kul.
Tack,
Tjuvlyssnat-Damon och Gloria (med kvällens snyggaste halsband, trots hård konkurrens)!
(Och tack Sofie, Alexandra, Masha, Hanna, Peter (med Louisa och Annika i sällskap), David (som jag kallade Daniel hela kvällen, jag och de där två namnet, alltså) och alla ni andra för att ni gjorde min kväll oförglömlig.)
Dessutom träffade jag Jesper, en söt rödhårig fag som är sexton år och jävligt grym, läs hans underbart onda blogg här.

Jag tog fula bilder. Jag dansade till Tomas Rusiaks "Hiphopper". Jag tog svarttaxi hem och blev kompis med chaffisen - så jävla orättvist, han får inte jobb för Taxi Stockholm för att han inte är tillräckligt bra på svenska. Herregud, jag är ju nästan rasist (det vill säga, jag förstår aldrig vad folk säger om de inte pratar ren rikssvenska), och jag tyckte att han pratade utmärkt. Det är en orättvis jävla värld. Jag gav honom en hundring och sa "ta det du vill ha", han svarade "det där är en hundring mer än den här åkturen var värd" och gav tillbaka åttio kronor. Vilken god man. Jag hoppas att han återföds som VD för något coolt företag och träffar en snäll kvinna som lagar goda... blinier, eller något.

Nej - nu måste jag som sagt sova. Imorgon; tåget hem tidigt, skola, sedan hem och lägga upp bilder. Akta er, vad bilder det blir!

Sov så gott, era små läckerbitar.

Kommentarer
Postat av: masha

du är så bra! vill träffa dig igen!

Postat av: Mia(högstadiet, hästar & tvivelaktig (?)musiksmak)

Hej Annika!

Hittade din blogg och har sträckläst den nu på morgonen. Det gör mig alldeles sådär mys-glad-nostalgisk att allt verkar gå så bra för dig (men jag hade heller inte förväntat mig något annat...)! Jag åker till Paris på måndag, 5 månader praktik, är jättenervös så du får hemskt gärna skicka ett mail innehållande en lyckospark... Massor av kramar till dig!

2007-01-18 @ 09:47:05
Postat av: Elsa

Hej Annika! Om du kände som att det var nån som tittade igenkännande igår så kan du vara lugn, det var bara jag :P Som synd var är jag tydligen inte tillräcklig framåt för att våga säga hej, man tror att man är värsta sociala människan men tydligen bara i vissa situationer. Det var ju verkligen värsta coola festen, snygg mat (kan inte uttala mig om hur det smakade men min kompis Lisa sa att det var gott), gott vin, Snygga(!) människor överallt, dom var verkligen både snyggt klädda på ett mer eget sätt än normen kändes det som och till utseendet (var hittade dom alla dom här människorna?), man kunde sitta och kolla på folk och se nåt nytt hela tiden kändes det som. Well, lyckad kväll helt enkelt.

Nä nu måste jag göra mig iordning för att dra mig mot Kungsholmen, min snälla pappa ska bjuda på lunch, dom är allt bra att ha pappor :) Ska lobba för indisk mat.

Lycka till med hemresan (som lyckligtvis inte går med flyg)!
/Elsa

2007-01-18 @ 10:02:09
Postat av: Wysteriia

Jag klankade inte ner på OC som serie, utan att jag tycker det är tråkigt att läsa om det eftersom jag aldrig sett det ? ;) Och jag älskar folk som inte läser inlägg ordentligt! ;) *skrattar*

2007-01-18 @ 11:00:02
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Malin

Oj, din blogg hade jag helt missat! Den åker in bland favoriterna! =)

2007-01-18 @ 12:09:23
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Emy

Vilken schysst chaufför! Hoppas att han startar en egen firma och tar alla Taxi Stockholms kunder.

2007-01-18 @ 12:27:55
URL: http://emscatwalk.blogg.se
Postat av: Lina

yehj...jag såg dej inte igår. trist jag hade sett fram emot att träffa dej. men jag gick hem rätt tidigt iofs....får bli en annan ggn!

2007-01-18 @ 12:43:55
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com
Postat av: Aurora

Visa de "fula" bilderna då du fular dig ;)

2007-01-18 @ 17:51:43
URL: http://mittlivsomstudent.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack för igår, jättetrevligt att träffas!

2007-01-18 @ 18:15:20
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
Postat av: Andreas

Härlig fest, härliga människor. Och alla var sådär snygga som man aldrig själv känner sig. Klart annorlunda känsla, men mycket inspirerande... :)

2007-01-18 @ 23:21:01
URL: http://andreasviklund.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback