The world is your studio

Mina bågar från Spectacles for Africa här kommit - såhär snygga är de:



Imorgon är det dags för mig att ta mig iväg till tandläkaren, få en massa droger och sedan försöka att inte freaka alltför mycket när de tar bort den första av de tre tänder som ska bort den kommande veckan. Jag lever fortfarande i totalt förnekande, jag kan tänka på hur jävligt det kommer att bli, men jag tar absolut inte in det. Och det tröstar ju knappast att tänka på att det kommer att bli vansinnigt mycket värre om en vecka när det är "riktig" operation som gäller. Jag försöker tänka på alla som opererar sina bröst, det måste ju göra jäkligt mycket ondare än att operera bort några tänder, och de gör det dessutom frivilligt. Om ni kan hantera den smärtan, tjejer, då borde jag klara av det här!

(Fast det hade ju inte känts helt fel om jag faktiskt sett bättre ut efteråt, inte bara sluppit "problem i framtiden".)

Träffade Emilia en snabbis idag, en av raringarna som ska modella för mina Collectiveplåtningar. Snygg, trevlig och med det där extra som får folk att vända sig om - det kommer garanterat bli en schysst fotografering. Nu gäller det bara att styra upp kläder, make up, lokal och allt annat - som att det inte räcker att spela in en dokumentärfilm och skriva en akademisk uppsats, oh well, you only live once.

Jag och Elin fikade med Tristan, vår dokumentärfilms huvudperson, och hans sambo Maria igår. Jag har svårt att se hur filmen ska kunna bli annat än fascinerande med en sådan oerhört öppen, stark och modig huvudperson som Tristan. För fem veckor sedan tog han sina första hormonsprutor och kunde äntligen börja vägen mot att bli man - inte bara själsligt, utan även kroppsligt. Att följa honom och fånga hans öde på film kommer att bli en ära.

Våra skoltoaletter fungerade faktiskt riktigt bra som fotostudios!


Schyssta basicbågar måste man ju också ha. Mina
Guccibrillz har hängt med sedan 2001.

Kommentarer
Postat av: Disco Dan

Looking sharp as always! Hittade hit genom lite nosande efter att ha sett bilden på dig o Daniel Lindström i hans blogg i förra veckan. Mitt första spontana intryck var hur mycket du påminde mig om Leigh från The Misshapes (Den aprilnatten jag var på Don Hills i NYC förändrade mitt liv), o så ser man när man hittat hit att du precis bloggat om henne! =)

That's some creepy shit... När var du i SH då? Säg inte att du var där 2005, för då blir det för mycket twilight zone över det här, haha!

Keep it up, du har fått en liten plats i ett hörn i min bokmärkslåda nu! ;)

ciao
daniel

Postat av: Annika

Hörru, Disco Dan - Leigh-liknelsen var den finaste komplimang jag någonsin fått av en främling.

Shanghai? September 2004 till och med maj 2005.

2006-11-29 @ 22:50:02
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: chris

dom klär dig.

2006-11-30 @ 00:54:01
URL: http://bloggen.rockstrom.com
Postat av: Disco Dan

Hörru Annika - Seriöst, du kan ju inte mena att du är förvånad? Den luggen. Den blicken (Cafebloggsbilden). Det riktigt roliga var ju att du hade fått upp ögona för trion, har inte fått intrycket att många här i Sverige har det. Men jag kanske letar på fel ställen. Mina fredagar har helt klart blivit rätt mycket tristare sen Geordon, Greg, o Leigh slutade sända sin Radio Show på Eastvillageradio.com varje torsdag i NYC. snyft.

Shanghai. Vi sprang om varandra precis, verkar det som. Landade första veckan i juni 05. På väg dit igen nu, I think.

Kan inte du skicka en länk till din myspace till discodanne at gmail punkt com? hade ju vart skoj.

just ja kanske ska kommentera dina nya brillor också. hm. är det glas eller plast? ser ju najs ut på kort, men kan se corny ut om de ser fejk ut live...

cheerio
daniel

2006-11-30 @ 01:31:00
Postat av: Kerstin

Gud så himla snygg du är i dom. Heja.

2006-11-30 @ 09:38:25
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Annika

TACK KERSTIN! Nu ska det bara i riktiga glas med min styrka så att jag ser någonting också. :)

2006-11-30 @ 10:07:00
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Victoria

Glasögonen! Nästan för coola. Jag har faktiskt tänkt på att gå och göra en synundersökning. Jag vill ju ha coola bågar! Vilken accessoar alltså. Dessvärre ser jag helt klart, och har aldrig upplevt att något ser suddigt ut. Hm.

2006-11-30 @ 15:27:05
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Viktorn

oh damn vilka snygga bågar du har där.

2006-11-30 @ 18:50:35
URL: http://viktorn.blogg.se
Postat av: Oscar

Men Annika! Vad grymt det blev:) Riktigt skitnice ju... Du rockar dom:P

Förresten, jag får la försöka fixa upp nå bilder när jag har mina nya på mig också... nån gång:)

Peace out

2006-12-03 @ 19:22:15
URL: http://oscarwilliams.blogspot.com
Postat av: Askungen

Häftiga bilder i hela blogg!

2006-12-07 @ 09:38:33
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: Aurosia

Jag kärlek din underläpp.

2008-04-08 @ 12:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback