Spegel, spegel...

Nu blir det ett litet blogguppehåll i helgen - jag och Marcus åker till Stockholm för en helg med fullspäckat schema!

Lördag:
- Se
"Mirror Mirror"Stockholms Filmfestival med mamma - ska bli så sjukt roligt att se den på bioduk! Men ganska läskigt med en flera meter stor Annika, eller, två Annika blir det ju med spegelbilden... :)
- Äta middag med mamma och med Marcus föräldrar


Heroine chic?

Söndag:
- Distro på Lava! Spelar gör bland annat Strawberry Fair och Pistol Disco.
- Har jag tur hinns det också med en del shopping...
- ...och kanske lite sushi?

Jag är verkligen jätteglad! Jag hittade två tjejer idag på Modellbilder.se som vore kanon att fota, drog iväg mail till dem och fick positiva svar av båda två. Hur skönt som helst att kunna börja planera plåtningar utan att behöva oroa sig för att inte hitta några modeller. De två är väldigt olika också, så jag har en väldig massa valmöjligheter när det gäller styling och stämning.
Jo - du som bor i Norrköpings/Linköpingsområdet och håller på med make up eller styling får också hemskt gärna höra av dig!

Nej, nu är det sova som gäller. Vi ses i nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Kul! Bilden är cool. Korsett, trashigt hår och nästan trashigt smink, yei!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback