It was all... yellow

Folk pratar och pratar och pratar.
Jag pratar och pratar och pratar om möjligt ännu mer.
Men det är verkligen inte ofta det faktiskt sägs någonting viktigt.
Inatt sades väldigt, väldigt många viktiga saker. Väldigt många riktiga saker. Sådant som betyder något, som lämnar en sårbar. Det var oändligt fint, och jag är otroligt tacksam över att jag får vara en del av äkta konversationer. Att jag går att lita på. Det ger mig, på något sätt, ett... mervärde som människa.

Okej, vi pratade jäkligt mycket om skor också. Och klänningar. Och hårfärger... och lite mer skor. Sådant kan också vara viktigt - och framför allt bland det roligaste som finns! :D


Min gula klänning!


Min sötaste hyresgäst och underbara vän Louise poserar i sitt/mitt kök...


...och så var det dags för middag.


Jag är så glad att vi inte slutat med mat och börjat med näringspiller istället! Framtiden kan gärna vänta.


Victor var ingen stjärna på att ta skarpa bilder. ;) Här ser det verkligen ut som att jag borde klippa min lugg, och det snarast! Ååh, vad ska jag göra med den? Jag älskar den, men jag ser ju ingenting!


Josefin, jag och Fanny.


Victor, Jakob, Fylle-Anders, Fanny och Jossan (med sin sexiga boo-tey!). <3


Jag saknar min Marcus. Han är i Stockholm utan mig.
Om några timmar ska jag gå upp och åka på begravning, det känns verkligen sådär.



Från i söndags

Haha! Igår/idag (torsdag) hade jag lika många besökare som min CVV-kod på Visakortet. Det är ju förstås ett tecken, det måste betyda någonting. Right? Att jag borde få shoppa mer via internet, eller så? :) I alla fall var det nästan dubbelt så många besökare som för bara några veckor sedan, verkligen grymt kul! Tack för att ni läser!

Tema: Handen-i-ansiktet-och-gapa-för-fan! (Med mera, med mera.)


Vackra, vackra Hanna, från vår plåtning i fredags. Hon fick göra samma pose i mängder av olika underliga outfits, och hon klarade allt briljant; kom med egna idéer hela tiden, bytte uttryck och känsla, och hon förmedlar ju verkligen någonting hela tiden. Ärligt talat - behöver ni en riktigt grym modell till vilken fotografering som helst, she's your girl! Kontakta henne här eller genom Nocturnal Models.


Kommentarer
Postat av: stasia

menhej var du var helt otroligt söt!

Postat av: Tina aka APPLEDELIGHT

Hej Annika, det var länge sedan. Du är fortfarande snygg! Och jag är nästan vuxen nu.
Kommer du ihåg när vi var inne på Epok och fick sjunga Kikki-låtar? För ett tag sen när jag var inne där bad ägarinnan mig städa istället. Från glamour till städtant, jävla skit.

2007-01-26 @ 09:43:31
Postat av: Annika

Tina, min Tina! Det var alldeles för länge sedan. Du var nästan vuxen redan första gången vi träffades och åt fancy glass och du fick c-vitaminbrus av mig.
Någon gång ska jag tvinga dig att promenera med mig när jag hittar förbi huvudstaden.
Hon bad dig nog bara att städa eftersom du ser så kompetent ut, det kan man ju inte klandra henne?
Kikki, Kikki. Det var tider. Och jag minns att hon tyckte om min make up. Aaaw.

2007-01-26 @ 09:46:19
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja, inte Kikki då, utan ägarinnan.

2007-01-26 @ 09:46:31
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: shopoholychic

Klänningen var ju helt underbart fin - precis som jag misstänkte :) Tycker du ska behålla luggen. Det är supersnyggt!

2007-01-26 @ 11:07:28
URL: http://shopoholychic.webblogg.se
Postat av: Vera

Häftiga bilder. Speciellt det svart/vita med röda läppar.

2007-01-26 @ 11:19:04
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: maria

Vad söt den gula klänningen är!! Riktigt söt!

2007-01-26 @ 11:41:29
URL: http://motherfuckas.blogg.se
Postat av: Ida Annie

Haha, det där med lugg i hela ansiktet känner jag igen alltför väl ^^

2007-01-26 @ 14:16:55
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Fanny

Och jag ser ju nästan lika lång ut som dig och Jossan när jag står på tå... Tack för en jättemysig dag vännen! Kramar

2007-01-26 @ 14:41:41
Postat av: Christin

Söt gul klänning du har på första bilden :)

2007-01-27 @ 16:30:09
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Karoline

En cool stil måste jag säga, ciao!

2007-01-29 @ 13:23:09
URL: http://thatshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback