California dreamin'

Om åtta timmar sitter jag och Marcus på ett plan till Los Angeles! Eller, okej, mer exakt ett plan till Amsterdam för att byta till L.A.-planet, men ändå. Det känns rätt ofattbart. Jag är otroligt flygrädd och är verkligen tacksam att jag har Marcus med mig, annars skulle det kännas tusen gånger värre än det gör nu - än så länge är jag faktiskt bara lite pirrigt nervös, inte livrädd. Och det hjälper ju till att jag längtar så mycket efter min pappa och syster att det värker i hjärtat, det är helt klart värt att trotsa flygfobin för att få se dem! Sen tror jag att jag har ett par hyfsat trevliga shoppingveckor framför mig... can't wait! Jag har packat så lite som jag bara kunnat, lika bra att lämna plats i väskan för nya fynd...

Julafton var faktiskt över förväntan - julen är vanligtvis ingen favoritheögtid för mig (även om det var helt okej att galoppera på en mexikansk strand i solnedgången julafton förra året), men i år har den förflutit helt utan missöden, och jag har haft det bra. Bara att få träffa mamma och resten av familjen är stort, eftersom de bor i Spanien i vanliga fall... Dessutom är en av våra familjetraditioner att äta hummer och dricka champagne på julaftonskvällen, och det är nog faktiskt det absolut godaste jag vet!

Jag har tagit massor av bilder förstås, de får ni se när jag kommer fram till Los Angeles.
GOD FORTSÄTTNING så länge! Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hoppas du får det underbart i LA Annika! Och God Jul på dig med... eller god fortsättning ska man väl börja säga nu:)

Ser framemot bilderna :P

Postat av: Alexandra

Vilken trivsam tradition, det ska jag se till att införa hos oss. Jag äter inte julmat. Aldrig någonsin.

2006-12-26 @ 21:18:37
URL: http://trynottolooksopretty.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på
MQ, Vero Moda eller varför inte Ikea? Eller Ps2?
Helt Gratis!
GratisGenerationen.
Där får du, genom att bli medlem och sen värva andra medlemmar, saker gratis.
Du behöver bara värva 7 stycken så det är inte så svårt heller!
Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

2006-12-27 @ 01:59:29
Postat av: Vera

Ha d bra i LA!

2006-12-27 @ 16:45:12
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Linda

Låter superhärligt! Ha det fantastiskt bra i LA och glöm som sagt inte att uppdatera och berätta ;). Är galet sugen på att besöka staden och får gärna lite tips ;)

2006-12-27 @ 23:18:47
URL: http://tokyotidbits.blogspot.com
Postat av: masha

shit, vilken slump att jag hittade din blogg, annika! hoppas att du har det fab i la. det lär du ha. jag menar, gud liksom. lovely. anyway, det är masha som skriver. eller ja, det ser du ju haha. vi borde ses någon gång när du kommer hem och är i sthlm. bokstavligt talat 100 jävla år sedan sist! puss!

2006-12-28 @ 10:10:01
URL: http://msmarlborolight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback