Nu får det vara nog!

Ja, det får det faktiskt. Jag har tjatat er och alla andra till döds om Beckmans-visningarna - och nu är de över. Jag har haft otroligt roligt och träffat en del fantastiska människor, men det ska faktiskt bli lite skönt att återvända till den "trista" vardagen.

Idag hann jag också med att hänga med världens bästa Erika som kom förbi Beckmans och myste med mig en stund, och dessutom ett litet business meeting - jäkligt spännande och givande, om jag får säga det själv. Ååh, saker händer, så får det gärna fortsätta.

OBS!
Jag har förstått att det finns en poäng i att klargöra en sak.
De bilder jag lägger upp i bloggen som föreställer andra människor än mig själv lägger jag upp eftersom jag tycker att de är fina, och att människorna på bilderna är de snyggaste som finns. Oftast är jag dålig och frågar inte om ni vill hamna i bloggen, och därför är det dags att skriva svart på vitt att om du ser dig själv i min blogg och det får dig att må dåligt på något sätt, SKRIK TILL så tar jag bort bilden/bilderna meddetsamma! Maila i så fall på [email protected]. (Ni får såklart höra av er annars också, om ni vill ha bilderna högupplösta eller så!) Jag är absolut inte ute efter att göra någon ledsen eller upprörd, och ingen har blivit det hittills, men det betyder ju inte att det inte kan hända. Så känner du som är med på bild att jag tagit mig friheter som du inte godkänner passar jag på att be så hemskt mycket om ursäkt på förhand.
Ni är här för att ni är the beautiful ones, allihop.

Här kommer de (ehmm, förhoppningsvis) allra sista backstagebilderna. Själv är jag helt galen i backstagebilder - jag älskar människorna, kläderna, miljön... Jag hoppas att ni också får ut någonting av dem!


Jag och Marcus (eller våra reflektioner) på Teatron


Underbaraste Erika


Här kan jag tänka mig att bo.


Vackraste Charlotte


Chloë Sevi- förlåt, Emma!




The supermodel pose!


Beautiful one: Bea


Cecilia, designer med de läckraste brillzen i sta'n








Julia är nog en av de vackraste kvinnor jag någonsin sett.




Rebeckas kläder är sjukt svåra att ta av och på, men det är det värt - och när man väl fått på sig dem vill man ändå inte ta av dem igen.


Beautiful håruppsättning






Tung koreografi :)






Outfit på lördagkvällen - jeans Cheap Monday, armband och t-shirt (med rosetter som inte syns) Evelina Bratell, stövlar Vagabond, skabbigt hår och sunkig make up från visningarna... Jag kände mig som en riktig luffare i håret och ansiktet, har fortfarande hela huvudet fullt av tjugo ton spray!

Såg just att Modefeber lagt upp en hel drös med bilder från visningarna - inte en enda på undertecknad, vilket kanske var lika bra, med tanke på hur jag ser ut på catwalkbilder. Men de andra är oh so smokin'!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag såg dit på teatron ju;) du var som vanligt gullig!

Postat av: Idas stil

Åh, vilka fina bilder. Verkligen inspirerande!

2007-02-19 @ 11:20:22
URL: http://idasstil.blogspot.com
Postat av: stina

Haha! Det är bara kul att se dina fina bilder. Önskar också att jag vore lite bättre på att ha med mig kameran i vardagen.

2007-02-19 @ 15:15:00
URL: http://kladstrecket.blogspot.com
Postat av: frida

Jag bara älskar dina bilder! Och jag älskar din blogg! Av någon slump hamnade jag på den för någon månad sen och sen dess är jag fast,läser så ofta jag kan. Du har skitcool stil, och verkar vara en sån skön tjej! Keep up the good work! :) Förresten hon Emma på bilden, hon var ju läskigt lik Chloë Sevigny! (:

2007-02-19 @ 15:45:09
URL: http://hetervanligtvisfrida.blogg.se
Postat av: alma

dina stövlar är skitsnygga! Och det är alltid lika kul att titta på dina bilder, älskar dom! kram :D

2007-02-19 @ 16:53:39
URL: http://almah.blogg.se
Postat av: FRUITCOCKTAIL

Härliga bilder!! Synd att jag missat visningarna hade varit kul att gå & titta på. Attans vilka snygga jeans tjejen Charlotte har på sig. Me want!

2007-02-19 @ 17:20:43
URL: http://morefruitcocktail.blogspot.com
Postat av: spectaclesforafrica

Kunde inte motstå att parera med ett par minst lika "läckra brillz"
Kolla vår blogg

2007-02-19 @ 18:01:11
URL: http://spectaclesforafricaagain.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inet lägga upp bilderna du tog från "plåtingen" :) ?

2007-02-19 @ 18:47:50
URL: http://gabe.blogg.se
Postat av: Nora

Älskar din blogg :)

2007-02-19 @ 18:51:10
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Pavel Maira

Nu ska jag skryta lite och klaga.

1. Marias (maria är min flickvän) kusin har gjort Cheap Monday-loggat.

2. varför sa du intea tt du skulle till Teatron? då kunde jag ha en extremt bra anledning att gå dit.

Min nuvarande anledning är att träffa Hanna Fridén och lyssna på bra musik, men jag lyckas aldrig slita mig ifrån Laroy featuring Viktor B-K och Jessica Isaksson.

2007-02-20 @ 02:31:26
URL: http://blogg.pavelmaira.com
Postat av: Erika

Hjärtat!
Det var så mysigt att ses i söndags.
Jag längtar tills du flyttar från nrkp.
Can I be voted "la moin photogénique"?
Kram kram.

2007-02-20 @ 10:45:36
Postat av: Agnes

Hon som står och pratar i telefon ("the supermodel pose!"), heter hon möjligtvis Clea?

2007-12-20 @ 20:15:09
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback