Backstage mania @ Beckmans - Stickat v2.0


Den enda av modellerna som pratade med mig frivilligt. :) Kärlek till dig!


Kanske var det för att hon var så trevlig som hon fick bära visningens finaste skor?


Emma...




Söta Charlotte har riktig
Amelie-potential...


Och här har vi en tjej med grym Chloë Sevigny-potential!








Jag och Rebecca - Ooops, my bad, typiskt mig... riktar in mig på mig själv, förstås...


...så, nu gick det bättre!


Jag och hår&make-Kristin (som sminkade mig för The Ark-videon en gång i tiden!) var snyggast i lugg!

Och så, slutligen, en liten tribute till "mina" fantastiska designers!


Finaste Rebecca Kalanzi poserar :)


Emilie Ljunggren (My Second Skin)


Emilie och Evelina Bratell (Read My Lips)

Sådär, nu ska jag ge mig om Beckmans-visningarna ett tag... åtminstone tills efter helgen, då har jag ju gått dem två hela dagar i rad och lär inte kunna tänka på mycket annat igen... Men imorgon och på fredag lovar jag att ni slipper! ;)

Kommentarer
Postat av: becca

det är bara kul att se bilder och läsa om visningarna. gillade verkligen den ryskinspirerade klädseln i ett av de tidigare inläggen. cool.

Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-15 @ 00:54:28
Postat av: marina

Hi. Are you interesting in a link exchange with my blog ?
Marina
http://www.marinamode.com/blog/

2007-02-15 @ 08:31:29
URL: http://www.marinamode.com/blog/
Postat av: Sofie

Jag såg dig på tv för en stund sen. hihi vad söt du är.

2007-02-15 @ 09:18:30
Postat av: Annika Marklund

Becca - Vad roligt att du inte har tröttnat på allt mitt visningssnack! Lite på att det kommer mera... :) Ja, Rebecca som gjort de ryskinspirerade kläderna är verkligen vansinnigt duktig.

Sofie - hoppsan! I vilket sammanhang då?

2007-02-15 @ 09:34:12
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: e.

Antar att det är Åsa Westerlund-skor? Har varit jäkligt förälskad i hennes skor, men det är mycket pengar för någon som inte kan gå så bra i högklackat... Men ack, så fina!

2007-02-15 @ 09:47:45
URL: http://luckyavenue.blogspot.com
Postat av: Lina

oh najs...jag kunde verkligen inte gå..verkligen inte...var på en massa annat och var tvungen hinna med plugg också. jag blev för övrigt nästan bitchslappad av en modell igår...huh...måste vissa vara så otrevliga..stackars mej.

2007-02-15 @ 13:22:51
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com
Postat av: Sofie

Det var modesnack i nyhetsmorgon och olika inslag från visningarna under modeveckan. Så när de började prata om beckmans så tänkte jag på "hon den där tjejen som skriver blogg och gick visning för dem".. å så var du me :)

2007-02-15 @ 17:49:20
Postat av: Andreas

Åh, så du har jobbat med The Ark? Klart roligt, har alltid gillat deras låtar men aldrig haft någon möjlighet att jobba med dem. Däremot jobbar jag just nu med Tommy Nilsson, bygger om hans hemsida. Det gav mig en idé:

Vi borde dra ihop ett gäng bloggare som alla har haft någon form av samarbete med någon av melodifestival-finalisterna, och göra någon sorts grej av det hela. Kanske en traditionell länk-vadslagning, där alla förlorare måste länka till den bloggare vars artist vinner festivalen...

Det är visserligen betydelselöst och ointressant för de flesta, men det skulle göra finalen lite roligare att titta på. Haha... :)

2007-02-16 @ 06:38:06
URL: http://andreasviklund.com/
Postat av: Emmy

Superkul med backstage-bilder!

2007-02-16 @ 15:15:43
URL: http://www.emmylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback