Get your geek on

Jag måste ta en bild av mig själv som fashionabel nörd. (I jobbsyfte, inte som tvångstanke.) Jag önskar att man kunnat köpa lösräls, att klistra på tänderna med lim. Ja, som lösögonfransar, alltså. Fast på tänderna.

I brist på lösräls får jag väl förlita mig på nördbrillorna, dessa trotjänare som anses göra varje outfit geek chic. Det hade varit fint att ha ett par Clark Kent-glajjer. Som de
Bruna Tenorio har på sig, eller de som modellerna sportade under Luellas vårvisning. Det hade heller inte varit helt fel att låna ett par fina bågar av Erlend Øye...




Översta bilden: Style.com. Understa bilden: Supermodels.nl.

Kommentarer
Postat av: Nickie

Bruna är sjukt vacker...

Postat av: Linnéa

Du kan låna mina fina nördbrillor från 70-talet om det blir kris, säg bara till så kirrar vi det :)

2007-12-10 @ 20:12:51
URL: http://www-und.ida.liu.se/~linsj560/blogg/
Postat av: Johnny Scharonne

Åh, lösräls låter ju som en fantastisk idé!
Det får inte ha giftigt lim då.

2007-12-11 @ 23:59:50
URL: http://scharonne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback