From your lips...


Orange läppstift från
Natural Collection

Ni är många som frågar om jag har orange läppstift på mig på olika bilder.
Det har jag inte. Jag har inget, och jag vet inte var det finns ett snyggt sådant att köpa.
Om ni däremot vet det, ja, då kan ni få tipsa mig och alla andra.
Alltså: ser mina läppar orangea ut är det färgerna i bilden som ljuger.
I'm sorry.

Jag kunde inte sova inatt;
för ont i huvudet,
för ont i tänderna.
De värkte och bultade och dunkade,
precis som huvudet.
Snart drar jag ut allihop och skaffar löständer istället!
Fast det lär väl kosta hundra miljoner och göra rätt ont, det också.

Kommentarer
Postat av: N

Kanebo har en fin röd/orange färg. Den heter något med coral. Den är superfin.

2007-12-29 @ 12:44:21
Postat av: Elisabeth

tørr jeg spørre hvorfor du har vondt i tennene? tannverk suger, altså. spist for mye søtt i jula nå, Annika? ;)

2007-12-29 @ 14:04:48
Postat av: Mirijam

Jag har också legat vaken hela natten, pga av min hals! Hela halsen är svullen och jag kan varken svälja eller äta utan att det känns som att jag blivit överkörd av en stor slägga och hamrad i småbitar.
Jag kommer få ligga hemma på nyår! buhuhuhu

men aja, krya på dig iallafall!

2007-12-29 @ 14:33:33
Postat av: Frida

Make up store's "Prairie" är enligt mig det finaste oranga läppstiftet :)

Postat av: Erika

Puss o Kram hjärtat mitt.
Take care.

2007-12-29 @ 18:42:24
Postat av: alma

hmm, har aldrig tänkt på att dina läppar ser oranga ut. men oranget läppstift, det är grejer det. ska nog ta oh införskaffa mig ett.

2007-12-29 @ 21:53:27
URL: http://almah.tjejsajten.se
Postat av: visomvie

Ubersnyggt (på dig i alla fall) Krya på dig. Eller vad man nu ska säga.

2007-12-30 @ 10:14:22
URL: http://www.visomvie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback