Wait for it

Ryktet går...

Kommentarer
Postat av: Sofia

... Och frustrationen växer.

Postat av: Elvira

Har han den där killen rätt som säger att Hanna F ska bli heltidsanställd bloggare på Fatale.se? Ska du också vara med på den i så fall??? Ska du sluta skolan och jobbet? Shit du måste berätta ju!! Kan du inte maila mig, jag klarar inte av att vänta!

2007-04-04 @ 22:42:02
Postat av: Sandra Jonsson

Hej Annika! Kommer du ihåg mig? Vi red på Djurgårdens ridskola för typ tio år sedan i samma grupp! Det är jag som är en av tvillingsystrarna som inte är lika varandra om du minns? Hittade din blogg för ett tag sedan och kände bara att jag måste kommentera och säga hej! Du tar otroligt fina bilder på dig sjävl, du har alltid vacker men du är verkligen mycket vackrare nu... Du känns väldigt självsäker och dte tycker jag är kul för jag vet ju att du hade det jobbigt i skolan och så (hoppas du inte blir ledsen för att jag skriver det). Ser att du bor i Norrköping, jag pluggar i Linköping till läkare, vi kanske stöter ihop nån gång! Ville bara säga hej, hoppas att allt är bra! Kram Sandra, [email protected]

2007-04-04 @ 22:46:07
Postat av: Tora

JAG VET VAD DET ÄR!!!!

2007-04-04 @ 22:54:03
URL: http://torswillshowyou.webblogg.se
Postat av: Anonym

I nästan var och varannat inlägg så har du långa rader med kommenterar till allas åsikter angående dig och Engla. Mellan varje ord trycker du in hur löjligt, patetiskt och jobbigt det är att folk orkar prata så mycket om det.

Måste ju bara få påpeka att du kommenterar det lika mycket som alla andra, om du verkligen inte brydde dig som du nu säger hade du inte orkat svara på vad alla skriver hela tiden!

Och by the way... Hur orkar man tjaffsa om sådana här saker när det gäller människor ni aldrig ens har träffat!

2007-04-04 @ 23:16:12
Postat av: Johanna

Jag tror också att jag vet vad =)

2007-04-05 @ 20:09:02
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback