Sista ordet är sagt.

"Kommentar av Engla

Jag tror inte det spelar någon roll vad jag eller Annika skriver, diskussionen pågår redan för fullt och det är sorgligt att människor ska behöva förstöra för andra, vara otrevliga och dömande. Jag tar inte illa vid mig av vad Annika skriver, det är snarare era kommentarer som gör detta till en sån ful grej."


Mycket klokt skrivet av en klok kvinna.
Tack, Engla.
Jag hoppas för Guds skull att det här kan få vara sista ordet.
Jag bestämmer i den här bloggen, och jag bestämmer att det är slutdiskuterat för den här gången. Självklart får ni kommentera hur mycket ni vill, men förvänta er inga svar. Jag har sagt mitt. Engla har sagt sitt. Och vi har gjort det som folk.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är kloka båda två!

Postat av: Victoria

De njuter. Men nu får de sluta njuta. =)

2007-04-04 @ 16:35:05
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Mia

Ja det är bara hoppas att folk tar till sig det.

Jag tror att många av "bloggbråken" är ett resultat av en massa kommentarer från människor som egentligen inte har med saken att göra.

Du skrev vad du tyckte och det var inget fel alls i det men tyvärr triggar ofta sånt igång andra människor som börjar spy ut en massa ogenomtänkta kommentarer.

Oj blev ju ett helt inlägg det här ;-)
Ha det gott!

2007-04-04 @ 17:51:21
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: 7457

jag ser dessa bråk överallt mellan er, modebloggarna. tjejer, varför håller ni på så?

2007-04-04 @ 19:07:14
Postat av: Lisa

Kloka ord!

2007-04-04 @ 19:14:04
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Sara

storsint av Engla när någon kallat hennes blogg 'innehållslös'.

menar inget illa, det är fakta.

Bra att det löste sig iallafall.

2007-04-04 @ 21:05:37
Postat av: Annika

Sara - Nu har jag försökt säga detta ett tiotal gånger:
DET ÄR INGET SOM LÖST SIG, eftersom JAG aldrig bråkat.
Det är vissa av er som kommenterat som varit så förbannat upprörda, precis som Engla också skriver.

7457 - Därför att vissa människor vägrar att respektera andras åsikter, och inte kan hantera det som vuxna människor.

2007-04-04 @ 21:11:47
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Anna

Hahaha, skoj.

2007-04-05 @ 17:49:57
Postat av: Jag kommer ses som anonym.

Jättefint. Verkligen. Men det är lite tråkigt att även du hoppat på Engla så mycket bland kommentarerna. I dina inlägg låtsas du vara så förstående och glad för Engla, när du bland alla andra hundratals kommentarer hackar på Engla, och skriver spydigt till andra anonyma kommentarer i stil med "Jaha Engla, nu är du blablabla". Ritkigt fult. Men visst är det bra att det är slut nu.

2007-04-13 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback