Running through my head

Jag har precis suttit och lagt upp en artikel om Mills svada-CamillaNT.se (inte skriven av mig, alltså). Artikeln kommer i morgondagens tidning och går redan nu att läsa här. Ingenting spektakulärt, kan tyckas, men att Norrköpings Tidningar överhuvudtaget uppmärksammar modebloggare är ett gigantiskt framsteg. Jag jobbar verkligen på en av de få tidningssajter som konsekvent utelämnar allt som har med mode att göra - vilket jag tror är ett stort misstag. Även mina jättefina bilder från Klubb Republik-spelningen i torsdags struntade man i att lägga upp på webben (attans att jag inte jobbade i fredags eller lördags!). Däremot täcker mina bilder ett helt uppslag i lördagens papperstidning, första gången mina bilder trycks (om jag inte glömmer någonting nu). Jag är rent ut sagt skitstolt.
"Är du så duktig på att fota du?!" utbrast min chef på webredaktionen när jag visade honom tidningen.
"Jajamen", tänkte jag, men sa ingenting utan rodnade istället.




En eloge till personen som hittat på idén att ersätta Camillas huvud med en datorskärm. Stor komik!

Kommentarer
Postat av: emelle

Jag minns att det var något liknande om en "gubbe" som köpte ett fotbollslag, eller liknande. (Han räddade i princip sportnörarnas liv) Där satte man en tv på hans huvud och avslöjade honom i ett nästa nummer. Smart drag må jag säga!
♥ Emelle

Postat av: julie

måste bara säga att du är en otroligt duktig fotograf och har väldigt snygg frisyr!

2007-04-02 @ 23:41:22
URL: http://pourmoi.webblogg.se
Postat av: Joakim Jardenberg

Passa på att sparka på nt.se vid varje tillfälle tills de ser till att man kan nå dem via nt.se och inte bara www.nt.se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback