Kvantitet före kvalitet

Boomberry-Sebastian skrev ett
grymt gulligt inlägg om vårt snabba möte på GUC i Uppsala igår, läs det här!

Jag varken ville eller vågade ta med min kamera till Uppsala och Stockholm igår, men de är ju sjukt tråkigt att åka iväg någonstans utan att kunna fota. Lösningen blev att jag dammade av min tegelsten till partykamera från det magiska år 2000 - den tar världens sämsta bilder, men helt klart bättre än ingenting, ha överseende!

Nu ska jag och bowla (och äta, och fota). Håll till godo!


Hur skulle man kunna motstå att söka till Linköpings Universitet när en så energisk och representativ tjej försöker övertala en? :)


Sannaaaaa! <3


Jag är snyggare än min egen skugga


Jag var jävligt cool i outfit från KTZ...


Jag såg ut som ett freak, sure, men ibland är det rätt skönt att gömma sig.










Tillsammans med Amanda, en av de två som kom fram och berättade att de läser min blogg - snygg som få, den flickan.




Min allra, allra finaste Nikita Snacka om toppenvän.




EDIT

Hoppsan! Jag hade bråttom och glömde visst att berätta att visningen igår var för Weekday och klädmärket Kokon To Zai. De hade en del riktigt snygga och vansinnigt urflippade grejer, kolla upp!

Kommentarer
Postat av: Janey

Hej. Hemskt nyfiken på vad det var du gick visning för och var. Kram

2007-02-08 @ 19:50:15
Postat av: Anonym

Ååh, haha!
Jag är med på bild, iih! :D

Du var ju lätt snyggast på visningen också, måste jag tillägga!

2007-02-08 @ 20:15:49
Postat av: Amanda

Det där var jag, haha. Oops!

Postat av: catya

söto ! jag måste fråga tee´n med pojken & bara rumpan
vart kommer den ifrån ?? tok söt ju : )

puzz

2007-02-08 @ 20:18:22
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: johan

guc! jag tänkte just fråga vad du gjorde där, men så läste jag i han Boomberry-Sebastians blogg.
jag har gått där!

/johan(i mixtapes and cellmates. så du vet vem)

2007-02-08 @ 20:42:41
Postat av: Sanna

Du har rätt - jag ser ju anorektisk ut (och lite halvgalen men jag antar att det kommer med mitt efternamn)! Då gör det inget att jag åt en 200g chokladkaka idag.

2007-02-08 @ 22:17:37
URL: http://sciatica.blogg.se
Postat av: Annika Marklund

Janey - Bra att du påpekade det, jag såg inte att jag missat att skriva det! Märket heter i alla fall Kokon To Zai, och visningen var på Spy Bar i Stockholm på klubb Weekday Wednesday...

Amanda - neh men, du är så rar! Och SNYGG! Dina bilder på Myspace KICKS ASS. Dig skulle jag kunna vara vän med. :)

Catya - Ja, den är underbar! Tydligen är varje tryck sprayat för hand... :) Märket är i alla fall Kokon To Zai, de hade en hel del härliga plagg.

Johan - Ärligt? Vad tyckte du om skolan? Den verkar fantastisk, tycker jag. Väldigt engagerat och trevligt folk, generös skolledning och fina lokaler. Hur går det med allt, länge sedan man fick update på hemsidan? Börjar det bli dags att släppa fullängdaren?

Sanna - Ja, ät ät ät, jag blir pyttelite orolig om du blir smalare. Because I love you.

2007-02-08 @ 22:53:22
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: Ida Annie

Snygg som fan som vanligt!
(Gud vad jag alltid svär)

2007-02-08 @ 23:34:02
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Peter Fernold

KTZ-kläderna utgår jag ifrån att du kommer att ha nästa gång vi sänder Veckans Pop.

2007-02-09 @ 00:30:52
URL: http://thefindumonde.wordpress.com
Postat av: DiscoDan!

Jasså det var Weekday-visningen du var på trots allt? klang.blogg.se skrev lite om visningen o det fick upp mitt intresse. Najs najs, ser ut o ha varit riktigt trevligt.

Klockren hår & makeup du har på korten med Nikita o Amanda, nya frillan blev lovely ju!

Tack för att du gav mig en heads up på KTZ, never heard of before.

2007-02-09 @ 02:31:37
URL: http://lehnberg.net
Postat av: Gelix

T-shirten från KTZ är ursnygg. Tror den finns på Konst i Rörelse i Norrköping om jag inte har helt fel. Den affören är ju fullkomligt underbar.

2007-02-09 @ 08:36:06
URL: http://www.gelix.blogg.se
Postat av: Victoria

Har jag förstått det rätt - du gick visning för Weekday? Ett utav mina favvoställen när det gäller shopping ju! Vad roligt, din lucky one!

Flera av bilderna känns väldigt inspirerande på ett galet sätt - tack för att du delar med dig av dem, hoho.

Så du går på Linköpings Uni? När blir du klar då? Jag har funtat på att börja på Linköpings Uni om det är så att jag inte kommer in i Stockholm. Men att bo ensam och fattig som en kyrkråtta långt ifrån mams o paps känns inte alltför lockande. :S

2007-02-09 @ 15:41:49
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: mandy

ahha var det inte jobbigt att ha de där sakerna på ögonlocken? kunde du blinka??

2007-02-09 @ 19:01:57
URL: http://smilelikeyoumeanit.blogg.se
Postat av: Annika Marklund

Ida Annie - man får svära hur mycket man vill, bara man är snygg när man gör det!

Peter Fernold - om du köper mig ett par plagg lovar jag att ha dem på mig.

DiscoDan! - Ja, jo, det var det? Det var sådär, eller, hyfsat kul kanske. Ganska roliga kläder i alla fall.
Nya frillan? :) Har jag klippt mig? Jag har fixat till luggen lite bara, den blev helt sned och vind, men who cares.
KTZ vore det självklara valet för mig om jag bara var liiiite mer rave! :=

Gelix - jag vet, den är verkligen hur grym som helst. Ja, det var f.d. Konst i Rörelse (numera Pick-a-doll) som anordnade visningen, alla kläder från showen finns där!

Victoria - hahaha, stämmer bra det! :)
Japp, jag går på Linköpings Universitet fast i Norrköping, de har campus där också. Hade inte velat gå i Lkpg, Nkpg är en mycket trevligare stad. Jag går här i ett år till, sen har jag en termin praktik (eller, man gör lite vad man vill som har med utbildningen att göra) och sen ett magisterår, då man gör en stor produktion och skriver D-uppsats, det vill jag göra i Kina.
Man blir faktiskt inte särskilt fattig av att plugga, åtminstone inte om man är van att leva på typ 950 spänn i månaden - jag blev i alla fall betydligt rikare när jag flyttade hit och började plugga! Och Nkpg ligger faktiskt 1 timme och 13 minuter från Stockholm central med X2000 (kostar 150 spänn). :)
Vad är det du vill plugga?

Mandy - hahaha, joo det var ganska störande faktiskt :) Men på själva ögonlocken är det bara smink i turkost och svart och sen är det pappersbitar som börjar vid ögonbrynen, så blinka gick bra!

2007-02-10 @ 11:08:21
URL: http://beautifulones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback